دانلود اهنگ غمگین و احساسی از رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشانم بی تو بی آشیانم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang delbar bi neshanam az Reza Malekzadeh

دانلود آهنگ دلبر بی نشانم رضا ملک زاده (کیفیت بسیار عالی) و متن شعر

یادم تو را دیگر فراموش شیدا منم از عطر تو میدرخشد پیراهنم ...♫♪✌ آواره ام من همچو باد بی سرزمینم دریا تویی من قایقی بی سرنشینم ...♫♪✌

دلبر بی نشانم بی تو بی آشیانم بی من ای همسفر رفته ای بی خبر بی تو بی خانمانم ...♫♪✌

جنون عشق با من هرشب به سویم سفر میکند این دل گاهی چون درختی هوای تبر میکند ...♫♪✌

جنون عاشق که منطق ندارد رهایم کن از قفس های تنهایی جانم بیا ...♫♪✌ بیا دیگر بیقرارم نمانده امانم بیا چو من این شهر دیگر عاشق ندارد ...♫♪✌

دانلود اهنگ دلبره بی نشانم رضا ملک زاده (کیفیت بسیار عالی) و متن شعر

دلبر بی نشانم بی تو بی آشیانم بی من ای همسفر رفته ای بی خبر بی تو بی خانمانم ...♫♪✌ دلبر بی نشانم بی تو بی آشیانم بی من ای همسفر رفته ای بی خبر بی تو بی خانمانم ...♫♪✌

لینک دانلود آهنگ