دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری خودت

متن آهنگ خودت شهاب مظفری

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

چشای تو همش، میاد به یادموُ… ●♪♫
کسی که جای من نیست؛ بفهمه حالموُ… ●♪♫
تو نیستی و این شهر، خیلی خالیه ●♪♫
نمی دونی؛ دلم بدونِ تو چه حالیه ●♪♫


چشای تو همش، میاد به یادموُ… ●♪♫
کسی که جای من نیست؛ بفهمه حالموُ… ●♪♫
تو نیستی و این شهر، خیلی خالیه ●♪♫
نمی دونی؛ دلم بدونِ تو چه حالیه ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شهاب مظفری خودت

توضیحات شهاب مظفری در خصوص کار جدیدش در اینستاگرام:

سلام
به لطف خدا فیلمبرداری کار جدید تمام شد ، منتظر تدوین ویدیو هستیم تا کار “خودت” پخش بشه ، این کار خیلی برام دوست داشتنی هست خیلی براش زحمت کشیدن دوستانه عزیزم ، خلاصه که کارهای زیادی تولید شده که همه پشت هم منتشر میشه و ازتون ممنون هستم برای این همه صبوری و بردباری که کنارم بودید ، مخصوصا برادران و خواهران مهربونم که به اسمه فن پیج کنارم قدم به قدم راه آمدند و بی دریق به بنده لطف کردن و انرژی دادن …. دوستون دارم شدید ….
حالم از این بهتر نمیشود این روزها …